11 Mayıs 2010 Salı

fal...

iş yerinden bi kız arkadaşın erkek arkadaşı fal bakıyo dedi geçenlerde arkadaşım.ona bakmış ve hiç bi şekilde bilme ihtimali olmayan şeyleri söylemiş.bikaç kere sana da baksın dedi ama korktum belki olumsuz şeyler soyler de olur diye.neyse bugun yemek yerken geldi.sana da bakalım dedi.yok dedim korkuyorum.fincanı kapatmadım.kafasını kaldırıp baktı fincana sonra da yüzüme dediki
"çok yakında evleniyosun.bu şehirde değilsin ama başka bi şehre gidiyorsun.evleneceğin kişi içinde oldugun geçmişten gelen bazı durumlar var o durumlardan seni kurtaracak nadir insanlardan biri.çok mutlu olacaksınız.silahla ilgili bir iş yapıcak.onun hobisi bu.ailesinde orta yaşlı bi kadın var.seni sevmiş ama rahatsız oldugu birşey var ve bu onu surekli dürtüyor.çok mutlu olucaksın evlendiğin kişiyle.ilk 2 sene bazı sorunlar olucak onları aşarsanız herşey yoluna girecek".bunları fincandan değil gözlerinden okuyorum dedi...