28 Nisan 2008 Pazartesi

Uğurcuğumun mutluluk mimi...

Mutluluk...

Mutluluk sonsuz olan birşey değil evet kabullendim sonunda.Türk filmlerinde ya da masallarda sonsuza kadar mutlu olmanın benim anladığım türden olmadığını anlamam 24 yılımı aldı ama sonuç önemli tabi :)

Mutluluk çalışırken penceremden gördüğüm mavi bulutlar...Bazen yeni biçilmiş çim kokusu.Bazen birilerinin gözlerinde çok sevildiğimi görmem.Annemin, arkadaşımın, kardeşimin ya da eli kalbime değen herhangi birinin...Beni çok sevdiğini hissettirerek yanağımdan öpmesi mutluluk...

Mutluluk hala almadan veren insanların olduğunu görmem.Her seferinde çok sevinmem.Mutluluk az da olsa dosdoğru insanların olduğunu farketmem.Bazense doğru gibi görünüp yanlış olduğunu farkettiğim insanlardan çok daha adil olduğumu farketmem.Hala adalet anlayışımdan uzaklaşmadığımı farketmem.Mutluluk arkadaşımın gözümün içine bakıp "hadi len yalancı" diyip aslında düşündüğüm şeyi yüzüme vurması.Bir insanın yüzümden düşüncelerimi anlayacak kadar beni tanıması...Mutluluk arkadaşlarla yapılan tıkabasa bir kahvaltı.Serçelere çekirdek içi ayıklayıp vermek.Çay bahçesinde kahve içmek, fal bakmak....Mutluluk tam ümidi kesmişken aşktan, aşık olmak...Mutluluk çok yıllar önce sevdiğim kişinin yüzüne bakıp bazen içimden "ah sonumuz olmayacaktı belki ama iyiki ilk seni sevmişim" demek.Mutluluk pişman olmamak.Mutluluk iş arkadaşımla öğle aralarına, kahve molalarına sıkıştırdığım yeşil bir çift denize bakarken yaptığım dedikodu eşliğinde atılan kahkahalar...Mutluluk haksız yere edilen bir çift laf ardından pişmanlık duymak.Bazen de haklı da olsam, inciten bir çift laf sarfetme sonucunda pişman olmam.Mutluluk çok sık doğruyla yanlış arasında gidip gelip hep doğruyu tercih etmek...Mutluluk birilerini çok sevmek....

Evet Nakhar :) Çok eğlenceliydi gerçekten.Ben mutluyum galiba...Sağol Uğurcum bunu bana farkettirdiğin için...

Aylin sıra sende hadi bakalım...Mutluluk ne tatlım?