1 Mart 2008 Cumartesi

sevgili günlük;

bu aralar kendi suratımla pek barışık değilim.Etrafımda ne kadar insan varsa hepsine kızgınım.hep kızgınım hep agresif...


İkiyüzlülükle, kendim olma arasında gidip geliyorum.İş dünyası çok acayip.İkiyüzlü olmak zorunda kalıyor insan bazen.Ya da o duruma düşürmemek lazım kendini insanın.Ama nasıl.Ya o duruma düşmeyeceğim ya düşüp yüzümle kanlı bıçaklı olacağım ya yapıp oynayacağım kendime rol yapıyorum diye kandıracağım kendimi ya da kovulacağım.Hangisi en mantıklı karar veremedim.


Yeni bir karar aldım.Daha iyi biri olmaya çalışacağım.Daha az yorum yapacagım.Boylece hem sinirlenmem hem de ikiyuzluluk durumuna kendimi de düşürmem diye umuyorum.

Resim çok alakasız olacak biliyorum lakin gayya kutusundan buldum.Gözüm gönlüm açıldı.Allam sen nasıl biliyosan oyle yap beni amin...