15 Şubat 2008 Cuma

sevgili günlük;

Rüyama kutup ayısının geleceğini iyiden iyiye inandırmıştım kendimi.Lakin o bile gelmedi.Bütün şirket girdi rüyama yahu.Bir tek esas oğlanı görmedim.Eski sevgiliyi bile sevgilisiyle elinde yüzükle gördüm.Herkesi gördüm.E ben ne yapim şimdi.Ne sonuç çıkarayım bu rüyadan.Sanırım Tanrının gazabına uğradım.Başladığım noktadayım :)Ya şirketten bi kaç koca yapacağım ya da yukardaki bana şu anda gülüyor..

En yakın arkadaşım evleniyor...Birilerinin mutlu olması güzel hayatımda.Birilerinin değerinin anlaşılması.Mutlu olması.Çok çok mutlu olması.Canım okursan burayı...Seni ne çok sevdiğimi zaten biliyorsun.Ama yine de söyleyeyim.Çok çok...

Hayat ne garip.Akıllı insanlar mutlu olmayı hakediyordur belki.Onlar çünkü bir şekilde mutluluk için çaba sarfedip amaçlarını gerçekleştiriyorlar.Yıkılmayıp ayağa kalkıyorlar hep.Hakediyorlar...

Ben mi bense dün kendime şunu söyledim...Bu bloğu okuyunca

http://vintagebiscuit.blogspot.com/2008/02/ayrlm-paralarmla-tek-tek-grtm.html

http://vintagebiscuit.blogspot.com/2008/02/bir-elimde-cmbx-bir-elimde-kumandas.html


sen ki raporluk deli...neyine güvendin kendini o kadar dibe vurmaya çalışırken...İşte yüzeydesin yine... En azından huzurlusun...Ve kendine küsmeni gerektirecek hiçbirşey yapmadın hiç.Aferin...